سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی از آب شرب سالم، مطالبه بحق اهالی غیزانیه/مسئولان وعده‌ها را عملی کنند

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بهره مندی از آب شرب سالم را مطالبه بحق اهالی بخش غیزانیه دانست و گفت: مسئولان وعده‌ها را عملی کنند تا چنین تجمعاتی تکرار نشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز اعتراض مردم بخش غیزانیه به تامین نشدن آب شرب را یک مطالبه قانونی دانست و گفت: بی توجهی مسئولان شرکت آبفا به مردم این بخش در خصوص تامین آب شرب تجمع اهالی را بدنبال داشت.

او با بیان اینکه تعدادی از مردم بخش غیزانیه در اعتراض به بی توجهی مسئولان اقدام به بستن جاده اهواز- رامهرمز- امیدیه کردند و پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد، اظهار داشت: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله ور شدند و ۲ مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

سرهنگ دالوند با تاکید بر اینکه تجمعات باید در مجرای قانونی صورت گیرد، بیان کرد: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه‌ای پلاستیکی ضد شورش ۲ نفر از تجمع کنندگان را به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد و این افراد در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: البته با گفت و گویی که با مردم داشتیم آن‌ها متقاعد شدند که پلیس را همراهی کرده و جاده را بازگشایی کنند و ضمن احترام به قاطبه مردم با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد و بر خلاف وظیفه سازمانی با تماسی که با مسئولان از جمله فرماندار اهواز داشتم با دستور او تامین آب مردم به وسیله تانکر انجام شد، اگرچه انتظار می‌رفت بخشدار غیزانیه در بین مردم حاضر شود.

سرهنگ محسن دالوند افزود: اگر مسئولان امر به خواسته‌های مردم توجه کنند، هیچگاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است، در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به منازل خود بازگشته و جاده یاد شده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی که با استقبال رانندگان محور یاد شده منجر گردید.

او تصریح کرد: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ‌گاه خود را در مقابل آن‌ها قرار نمی‌دهد، اما افراد هم می‌بایست توجه کنند که قانون را زیر پا نگذارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.