سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساده انگاری درمورد ویروس کرونا تصوری اشتباه است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: ساده انگاری در مورد کرونا تصوری اشتباه بوده که می‌بایست با تکرار آموزش‌ها، تغییر مثبت رفتاری را ایجاد نماییم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت : با توجه به انجام غربالگری فعال توسط مرکز بهداشت ، وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان رو به افزایش است و باید با حساس سازی و اطلاع رسانی و همچنین اعمال پروتکل‌های بهداشتی ، چرخه انتقال ویروس در محیط و جمعیت انسانی را قطع نماییم.

او بیان کرد: ساده انگاری در مورد ویروس کرونا تصوری اشتباه بوده که می‌بایست با تکرار آموزش‌ها، تغییر مثبت رفتاری را ایجاد نماییم.

شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: همکاری و همراهی همه ارگان ها‌ی اداری و مردم نهاد در اجرای برنامه‌های ستاد کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

او ادامه داد: تشدید نظارت ، برخورد قانونی و اعمال جریمه از سوی دستگاه‌های متولی برای صنوفی که اصول و پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند ضروری است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.