سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه

تالار منطقه‌ای بورس اوراق بهادار در مراغه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شیخی مدیر تالار‌های بورس منطقه‌ای کشور گفت: ظرفیت بالای تولیدات باغی و شرکت‌های سهامی عام و خاص زمینه را برای ایجاد تلار منطقه‌ای بورس فراهم کرده است.

 شیخی افزود: با ایجاد این تالار فعالان بخش کشاورزی و سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند در بازار بورس سرمایه گذاری کنند.

او  با بیان اینکه، زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای راه اندازی تالار منطقه‌ای بورس در مراغه فراهم شده افزود: درآمد‌های حاصل از ایجاد بازار بورس می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه تاثیر گذار باشد.

او افزود: ایجاد بستر‌های لازم برای دسترسی آسان مردم به بازار سرمایه از اهداف راه اندازی تالار بورس در مراغه است.

مدیر تالار‌های بورس منطقه‌ای کشور گفت: به زودی با آزاد سازی سهام عدالت نیاز به معامله در بازار‌های منطقه‌ای افزایش خواهد یافت.

شیخی با بیان اینکه، ۲۳ تالار منطقه‌ای در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور فعال است افزود: سرمایه گذاری در بورس حمایت ازسرمایه گذاری، تولید و اشتغال در کشور است.

او افزود: سرمایه گذاری برای تامین مالی شرکت‌ها و واحد‌های تولید از طریق بورس موجب شادابی تولید و سرمایه گذاری در کشور خواهد بود.

او  در ادامه با بیان اینکه، تا دوماه آینده ۴۰۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت وارد بازار سرمایه کشور می‌شود افزود: آشنایی مردم با فرهنگ سرمایه گذاری در بورس برای سوق دادن سرمایه‌ها به این سمت ضروری است.

شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با راه اندازی تالار بورس در مراغه شرکت‌های تولیدی راحت‌تر می‌توانند سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند.

شکری افزود: این تالار علاوه از مراغه می‌تواند به شهرستان‌های همجور نیز خدمات بورسی ارائه دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.