سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۱۴ بسته معیشتی در شیراز

۱۱۴ بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هانیه ماژور سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه شیراز با اشاره به اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه این بنیاد در روزهای همه گیری کرونا دوچندان شده،گفت: همزمان با ماه رمضان ۱۱۴ بسته معیشتی با مشارکت و همراهی نیکوکاران  میان نیازمندان در شیراز توزیع شد.

او، بیان کرد: کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و رکود فعالیت اصناف شده است، از این رو برای حمایت از مددجویان بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، طرح  کرونان، از سوی این بنیاد در کشور راه اندازی شد و شیراز نیز در این عرصه با مشارکت همراهی نیک اندیشان تلاش‌های فراوانی برای کمک به افراد نیازمند داشته است.

ماژور تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و ایتام که به خاطر همه گیری کرونا وضع معیشتی آنان به مشکل برخورده است، جزو جامعه هدف ما بودند و عمده کمک ها به این خانواده ها شده است.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه شیراز با تاکید بر اینکه از بازیگران، فوتبالیست ها و مسئولان کشوری و استانی برای شرکت در طرح کرونان آستین همت بالا زده اند، ادامه داد: در این زمینه فرهنگ سازی شده و مردم با حمایت و همدلی و با یاری رساندن به مددجویان به میدان آمده اند، و در شیراز ۷۰۰ نفر در قالب ۱۱۴ خانوار تحت پوشش این بنیاد هستند که هزینه های امرار معاش، هزینه مسکن، هزینه تحصیل فرزندان و درمان آنان را بنیاد تامین می کند که این هزینه ها را از طریق کمک های مردمی جمع آوری می کنیم.

او، با بیان اینکه یک هزار عدد ماسک و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین مددجویان توزیع شده است، افزود: توزیع غذای گرم در ۲ مرحله در مناطق محروم شیراز انجام شد و حدود ۳۰۰ وعده غذا در ماه مبارک رمضان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

ماژور اضافه کرد: ۱۱۴ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند  شامل مرغ، برنج، ماکرونی، سویا، عسل، خرما، نان، رب گوجه، قند و شکر، حبوبات، رشته پلویی، مواد شوینده شامل پودر رختشویی ، صابون، مابع دستشویی، مایع ظرفشویی و شامپو هم در کنار این بسته ها میان مددجویان بنیاد توزیع شد.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه شیراز با تاکید بر اینکه هنرمندان و بازیکنانی از جمله مهدی فقیه ، گوهر خیراندیش ، مهرزاد معدنچی ، حامد فقیهی ، سید کمال علوی و شاهین طاهری جزو حامیان استان فارسی این بنیاد هستند، اظهار کرد: این بنیاد از سال ۸۶ شروع به فعالیت کرد که در کشور یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش دارد ، ۱۴ شعبه و ۲ مرکز نگهداری نیز در کشور وجود دارد که شعبه شیراز از سال ۹۳ شروع به کار کرده است.

او، گفت: هدف بنیاد رسیدن خانواده های تحت پوشش به خودکفایی است و باید شرایطی برای مددجویان ایجاد شود که آن ها به مشکل برخورد نکنند و این افراد روی پای خود بایستند زیرا از هفت سال گذشته تاکنون حدود ۱۴۰ نفر سرپرست خانوار در شیراز توانمند و از چرخه حمایتی خارج شد ه اند.

انتهای پیام/ت

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.