سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس PlayStation Now بیش از دو میلیون کاربر فعال دارد

شرکت سونی اعلام کرد که سرویس PlayStation Now در حال حاضر بیشتر از دو میلیون گیمر فعال دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که در حال حاضر حدود ۲.۲ میلیون نفر در سرویس PlayStation Now که همان سرویس استریم بازی شرکت سونی است، عضو هستند و از این سرویس استفاده می‌کنند. سال گذشته در همین زمان شرکت سونی اعلام کرده بود که سرویس PlayStation Now دارای یک میلیون کاربر است و آمار جدید این شرکت نشان می‌دهد سونی توانسته جذب بسیار بالایی برای سرویس استریم خود داشته باشد. در همین راستا سونی خبر از کاهش قیمت سرویس خود داده و قیمت این سرویس را از ۲۰ دلار به صورت ماهیانه به حدود ۱۰ دلار و از ۱۰۰ دلار به صورت سالیانه به حدود ۶۰ دلار کاهش داده است.

هر چند نباید فراموش کرد که این آمار برای یک سرویس استریم گیم که حدود ۵ سال از عرضه آن می‌گذرد اصلا آمار زیادی نیست و خبر از استقبال پایین گیمر‌ها از آن در سال‌های اول عرضه این سرویس می‌دهد. این در حالی است که سرویس Xbox Game Pass از سال ۲۰۱۷ تاکنون توانسته است حدود ۱۰ میلیون گیمر داشته باشد و این موضوع نشان می‌دهد سونی به اندازه‌ی مایکروسافت نتوانسته است در بخش استریم بازی‌های رایانه‌ای موفق باشد.

شکست سونی در رقابت با مایکروسافت

علاوه بر این سونی اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس پلی استیشن پلاس این شرکت به ۴۱.۵ میلیون کاربر افزایش پیدا کرده و این آمار حدود ۵ میلیون نسبت به سال گذشته افزایش یافته است؛ اما از آن طرف باز هم مایکروسافت در این جدال پیروز شده و طبق اعلام این شرکت سرویس ایکس باکس لایو در حال حاضر بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال دارد.


بیشتر بخوانید


از طرفی هم یکی از دلایل اصلی افزایش میزان استقبال گیمر‌ها از سرویس‌های بازی شیوع ویروس کرونا در جهان است و با ادامه داشتن این ویروس انتظار می‌رود این آمار افزایش پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.