سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده دهیاران از سازمان‌های مردم نهاد در حوادث غیرمترقبه

فرماندار ایلام گفت: دهیاران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران موظف هستند از ظرفیت مردم، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات بخش جهت اطفا حریق استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گراوند فرماندار ایلام در نشست اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران بخش چوار گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها، دهیاران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران موظف هستند از ظرفیت مردم، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات بخش جهت مهار و اطفا حریق استفاده کنند.

او ضمن تقدیر از شورا‌های اسلامی روستا‌ها و دهیاران به عنوان با زوان توانمند دولت و پل ارتباطی بین ملت و دولت در پیگیری مسائل و مشکلات روستائیان یاد کرد و ادامه داد: از اینکه دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی با احساس مسئولیت مسائل و مشکلات روستای خود را پیگیری می‌کنند تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم حوزه خود را برطرف کنند قابل تقدیر است.

فرواندار ایلام اظهار کرد: در سال ۹۸ علی رقم کمبود و محدودیت اعتبارات لازم به بخش چوار در حوزه‌های مختلف عمران روستایی کمک‌های خوبی شد وبرای توسعه روستا‌ها، در کمیته برنامه ریزی امسال به صورت ویژه توجه خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.