سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی سه طرح سالم سازی آستارا برای استفاده گردشگران

فرماندار آستارا از آمادگی سه طرح سالم سازی ساحل دریای خزر، برای استفاده گردشگران در تعطیلات عید فطر و فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسن رستم زاد ،فرماندار آستاراگفت: طرح‌های سالمسازی از اول خرداد ماه بازگشایی می‌شوند و نیرو‌های امدادرسان از هشت صبح تا ۲۰ شب در محدوده طرح‌ها مستقر باشند.

او افزود: نیروی انتظامی و اعضای کمیته‌های ۱۹ گانه ستاد ساماندهی سواحل، ۲۴ نقطه خطرآفرین نوار ساحلی را کنترل خواهند کرد و از ورود مسافر به این نقاط، برای پیشگیری از غرق شدگی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار آستاراگفت: ۳۰ ناجی اعلامی اداره ورزش و جوانان در نوار ساحلی مستقر می‌شوند و حقوق آن‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید به موقع پرداخت خواهد شد.

حسن رستم زادافزود: در حریم قانونی ساحل نباید ساخت و ساز شود و از این ظرفیت باید برای طرح‌های آبزی پروری و دهکده توریستی استفاده کنیم و بهره مندی از سرمایه بخش خصوصی در این حوزه ضروری است.

جواد معیتی،شهردار آستارا  گفت: طرح سالم سازی سفیر امید این شهر به مساحت حدود ۱۳ هکتار راه اندازی شده و برای توسعه و تجهیز شناگاه‌های آن، حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 اوافزود: تجهیز شناگاه مردانه، سالن آمفی تئاتر روباز و ایجاد استخر کودکان در طرح سفیر امید در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا آغاز فصل تابستان انجام شود.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: عید فطر ، کرونا ویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.