سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ سهمیه واحد‌های مسکونی طرح ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه از ابلاغ سهمیه واحد‌های مسکونی استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت : طبق این سهمیه یک هزار و ۷۱۴ واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بابک عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت : بیشترین سهمیه ابلاغی به استان مربوط به شهر اسلام آبادغرب با ۴۰۰ واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت : شهر‌های پاوه با ۳۳۰ واحد، صحنه با ۲۴۸ واحد، کنگاور با ۲۳۶ واحد و جوانرود با ۱۵۰ واحد در رتبه‌های بعدی سهمیه ابلاغی طرح اقدام ملی قرار دارند.

عاطفی افزود: در این طرح همچنین به شهر‌های روانسر ۱۳۰ واحد، سنقروکلیایی ۱۰۰ واحد، گیلانغرب ۶۰ واحد و قصرشیرین نیز ۲۰ واحد اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی، افزود: البته طبق پیش بینی‌های انجام شده ممکن است در آینده سهمیه بیشتری به برخی شهر‌های یاد شده اختصاص یابد.

او ادامه داد: بنیاد مسکن این آمادگی را دارد که عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی در شهر‌هایی که متقاضی دارد آغاز کرده و این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پیرو طرح اقدام ملی گفت: این طرح همانزگونه که از نامش پیداست اجرای آن نیاز به اقدامی ملی و جهادگونه دارد.

مهرداد سالاری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص دستگاه‌هایی که باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند لازم است پای کار آمده و به اجرای مناسب این طرح کمک کنند.

او در عین حال بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی تاکید کرد و گفت: لازم است بنیاد مسکن برنامه جامع و کاملی از نحوه اجرای آن در اسرع وقت ارایه کند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.