سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت تامین و انتقال برق در جنوب فارس

به منظور رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های لارستان و اوز و تامین برق روستا‌ها و برق چاه‌های کشاورزی در این شهرستان‌ها طرح افزایش ظرفیت پست بلغان در جنوب فارس کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس رنجبر سرپرست طرح پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: طرح افزایش ظرفیت پست بلغان با بهره گیری از یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

او اضافه کرد: این اقدام تاثیر بسزایی در تامین برق چاه‌های کشاورزی به ویژه در مناطق روستایی جویم واوز و همچنین تامین برق روستا‌ها خواهد داشت.

رنجبر با بیان اینکه تامین برق چاه‌های کشاورزی یک ضرورت انکار ناپذیر در راستای کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و حفاظت از محیط زیست و همچنین کاهش هزینه‌های تولید در حوزه کشاورزی است افزود: طرح کاهش مصرف گازوئیل در چاه‌های کشاورزی یکی از طرح‌های اقتصادی و مقرون به صرفه و بنیادی است که با تلاش نیرو‌های متخصص در شرکت‌های برق و تعامل با سازمان‌های دیگر اکنون به ثمر نشسته است.

او همچنین در باره ضرورت برق رسانی به روستا‌ها با تامین زیر ساخت‌های انتقال برق و تقویت پست‌ها ادامه داد: نگاه نظام اسلامی بیشتر به سمت طبقات پایین جامعه بوده و حتی در شرایط سخت اقتصادی هم از برق رسانی به روستا‌ها دست کشیده نشد و این رویکرد با تقویت زیر ساخت‌های تامین و انتقال همچنان در استان فارس تداوم دارد.

سرپرست طرح پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار امیدواری کرد: در تابستان پیش رو با مدیریت مصرف انرژی برق توسط همه شهروندان سال خوبی را از لحاظ دسترسی راحت به انرژی برق با مصرف بهینه تجربه کنیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.