معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: در جهت تامین برق مطمئن و بهینه سازی چهار دستگاه کلید ۶۶ کیلو ولت در ایستگاه قیر با هزینه ۱۱ میلیارد ریال تعویض شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمزه روغنیان گفت: در جهت تامین برق مطمئن و به منظور بروز رسانی، اصلاح، بهینه سازی و افزایش قابلیت شبکه و افزایش رضایت مندی مشترکین چهار دستگاه کلید ۶۶ کیلو ولت در ایستگاه قیر با هزینه ۱۱ میلیارد ریال تعویض شد.

او با اشاره به اهمیت کارکرد پست‌های برق در تامین و انتقال برق پایدار، اظهار داشت: همه ظرفیت‌های فنی و مهندسی برای تامین برق پایدار و افزایش قابلیت‌های شبکه انتقال و فوق توزیع به کار گرفته می‌شود تا رضایت شهروندان و مشترکان با تامین بهینه برق افزایش یابد و شاهد کارکرد بهینه سامانه توزیع و انتقال برق باشیم.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اضافه کرد: پست‌های انتقال در میانه راه انتقال قدرت از واحد تولیدی به مصرف کننده نهایی نقش بسزایی در تامین بهینه برق و انرژی دارد از این رو ظرفیت‌های مهندسی و فنی در شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در تلاشی شبانه روزی برای کارکرد بهینه این تاسیسات فنی می‌کوشند.

روغنیان با تاکید بر اینکه همه تجهیزات فنی در پست‌ها از جمله ترانسفورماتور‌ها، ژنراتور‌ها و کابل‌های انتقال که به تامین و انتقال نیرو کمک می‌کنند به صورت پیوسته مورد پایش مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق قرار دارند گفت: همه تلاش‌ها معطوف به آن است که کار تولید، انتقال و توزیع برق و انرژی در پست‌های برق به خوبی و به صورت بهینه انجام گیرد.

او با بیان اینکه پست انتقال قیر یکی از اساسی‌ترین پست‌های انتقال نیرو در استان فارس بشمار می‌آید گفت: این پست در مسیر اصلی انتقال برق قراردارد و بر اساس ماهیت وظایف و طبقه بندی پست‌ها از جمله مراکز اولویت دار در نگهداری و تعمیرات است که از توان مهندسی و فنی نیرو‌های عملیاتی هم بهره‌مند است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار امیدواری کرد که با تلاشی مضاعف و استفاده از توان مهندسی و فنی و با مشارکت و همراهی مشترکان و شهروندان در مصرف بهینه شاهد ایجاد شرایطی مساعد برای عبور از نقطه اوج مصرف در تابستان پیش رو باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار