سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشک سپاهان: دستورالعمل‌های بهداشتی سخت گیرانه است

ربیعی گفت: شنیده ام که دستورالعمل‌های بهداشتی سخت گیرانه است و این موضوع منطقی به نظر می‌رسد.

عباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پروتکل بهداشتی هنوز  در اختیار  ما قرار نگرفته، اما شنیدم که دستورالعمل‌ها خیلی سخت گیرانه است. به هر حال این موضوع منطقی به نظر می‌رسد  و سلامت ورزشکاران در گرو اجرای دستورالعمل‌ها است.  

ربیعی بیان کرد: همه بازیکنان  به اصفهان فراخوانده شدند و همه شرایط را فراهم کردیم و قرار است ما  تست PCR که در پروتکل بهداشتی پیش بینی شده و تست الایزا که آنتی باکتریال ویروس را نشان می‌دهد را از بازیکنان  بگیریم تا بعد از اعلام جواب نهایی تست‌ها، تمرینات تیم برگزار شود.  

او درباره اینکه در صورتی که تست کرونای یکی از بازیکنان تراکتور مثبت شد چه اقداماتی صورت می‌گیرد، اظهار کرد:  اگر تست PCR یکی از بازیکنان مثبت باشد در آن صورت او دچار عفونت حاد است و باید از بازیکنان دیگر جدا شود.  

پزشک سپاهان درباره تمهیدات  بهداشتی باشگاه گفت: ما رختکن ورزشگاه اختصاصی خود را گسترش دادیم که فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و در همان ابتدای تمرینات تب سنجی از بازیکنان صورت می‌گیرد و اکسیژن آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و روزانه معاینه فیزیکی انجام می‌دهیم. ما  تمرینات را  یک روز بعد از تعیین جواب تست‌ها شروع می‌کنیم. همچنین  بازیکنان قبل از ورود به زمین تمرین از تونل ضد عفونی رد می‌شوند.  

ربیعی بیان کرد: سپاهان باشگاه حرفه‌ای است و ما موظف هستیم که تمهیدات لازم را بیاندیشیم تا بتوانیم تمرینات خود را شروع کنیم. البته رختکن برخی از ورزشگاه‌ها ۲۰ متر است و در برخی از شهر‌ها هتل وجود ندارد و معلوم نیست بعضی از تیم‌ها به چه صورت می‌خواهند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند!


بیشتر بخوانید: ربیعی: دستورالعمل بهداشتی اروپایی‌ها قابل اجرا در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیست


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.