به تازگی نیز یکی از مدیران یوبیسافت که در ساخت این بازی مشارکت داشته اعلام کرده است که در ساخت این بازی سعی شده از موانع بالا رفتن سطح گیمر کاسته شود تا گیمرها بتوانند به راحتی به سطح بالاتر دست پیدا کنند. این مدیر در رابطه با بازی گفته است که رویکرد جدید شرکت به این صورت بوده که تمامی عواملی که باعث میشوند گیمر در یک سطح باقی بماند، از بازی حذف شود تا گیمر بتواند آزادانه در مپ بازی به گشت و گذار مشغول شود و از محدود شدن او در محلی از بازی جلوگیری شود.
علاوه بر این اسماعیل اشرف درباره این بازی اعلام کرده است که گیمرها میتوانند به جای خشم در بازی از گفتگو استفاده کنند تا به این ترتیب روند داستان بازی سریعتر از همیشه طی شود و نیازی نباشد تا گیمر برای عبور از هر مرحله به مبارزه با شخصیتهای موجود در داستان بازی بپردازد.ظاهرا گیمر در برخی موارد دو گزینه پیش رو خواهد داشت که یکی از آنها مبارزه و دیگری مذاکره است؛ در حال حاضر اطلاعات نسبتا کاملی از این بازی منتشر شده است و برای تجربه این بازی باید تا تعطیلات سال ۲۰۲۰ منتظر ماند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/