سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران:

ارائه خدمات مشاوره، یک فرصت ارزشمند اجتماعی است

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ارائه خدمات مشاوره به شهروندان را یک فرصت ارزشمند اجتماعی در جهت کمک به رفع مشکلات مردم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به مراکز رایگان مشاوره و مددکاری در کلانتری مرکزی شهرستان، گفت: حضور مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها در ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، ازدواج و .. به شهروندان، یک فرصت ارزشمند اجتماعی در جهت کمک و رفع مشکلات آن‌ها است.

او افزود: ریشه بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ناشی از عدم رسیدگی به مسائل کوچک و ابتدایی از نهاد‌های اولیه اجتماعی مانند خانواده شروع شده و اگر با اقدام بموقع نسبت به ریشه یابی و رفع مشکل اقدام نشود در ادامه شاهد آسیب‌های اجتماعی و انحراف اعضاء و خانواده بویژه نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

سرهنگ مکی ادامه داد: با همت و تلاش مشاوران و مددکاران این انتظامی در سال گذشته شاهد ارائه خدمات مطلوبی در حوزه‌های مشاوره‌ای بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا کیفیت این گونه خدمات را با آموزش‌های نوین به مشاوران و ارتباط بیشتر با مراکز دانشگاهی در سال جاری ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.