سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد های فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها تشکیل شود

استاندار البرز گفت: ستادهای فرعی در شهرستان ها باید تشکیل شود و ضرورت دارد که گردش کار و روند فعالیت ها گزارش شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان گفت: اگر تمامی کمیته‌های این شورا به صورت هماهنگ و منسجم عمل نکنند، کار بی سرانجام می‌ماند و مردم از حلاوت آن بهره مند نمی‌شوند.

شهبازی افزود: تک تک کمیته‌ها بر حوزه کاری خود اشراف دارند، ولی باید درصدد اتصال این زنجیره باشیم چراکه با هم افزایی و همپوشانی مجموعه، می‌توان اهداف را عملیاتی کرد.

استاندار البرز گفت: شهرداران  و بخش خصوصی آماده کمک برای احداث و راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ هستند، ولی باید شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر برای هماهنگ کردن این ظرفیت‌ها و بهره برداری از منابع اقدام کند.

او افزود: این شورا باید چابک‌تر و هماهنگ‌تر باشد چراکه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید در جهت مقابله با مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.

شهبازی گفت: ستاد‌های فرعی در شهرستان‌ها باید تشکیل شود و ضرورت دارد که گردش کار و روند فعالیت‌های گزارش شود و البته جلسات بدون خروجی و مصوبات اجرایی قابل پذیرش نیست.

استاندار البرز افزود: بر این اساس باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و شورا موظف است از نحوی اجرای این امر گزارش ارائه دهد.

او گفت: باید هفته آینده جلسه کمیته‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل شود و مسئولان کمیته‌ها نیز گزارش‌های تخصصی حوزه خود را ارائه دهند.

شهبازی افزود: با توجه به نقش رسانه‌های در این حوزه، فعالیت در راستای مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی مورد تاکید است و باید از طریق کمیته مربوطه پیگیری شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.