سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری: نباید در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود/ تلاش می‌کنیم پاتوسی و شیمبا را به تمرینات برسانیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط حاکم بر این باشگاه جنوبی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره شرایط تیم فولاد برای آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: گفته بودم که اراده برای برگزاری لیگ برتر است. هوای خوزستان ۴۳ درجه است و نمی‌توانیم در خوزستان تمرین کنیم، قصد داریم یک اردوی ۱۰ - ۱۲ روزه بیرون از خوزستان برگزار کنیم. این اردو به احتمال زیاد در تهران برگزار می‌شود. سه هفته برای آماده‌سازی یک زمان استاندارد است و اکنون زمان کمی برای آماده‌سازی داریم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درمورد شرایط بازگشت بازیکنان خارجی این تیم گفت: با پاتوسی صحبت کرده ایم، او از فرانسه به ایران می‌آید. منتظر هستیم ببینیم تا شیمبا و خانواده به ایران نقل مکان کنند. تمام می‌کنیم تا شیمبا و پاتوسی سر وقت به تمرینات برسند، اما احتمال می‌دهیم به تمرینات گروهی نرسند.

آذری در خصوص اقدامات باشگاه فولاد در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: دستور خرید تونل ضدعفونی را داده‌ایم. ماسک‌هایی را طراحی کرده‌ایم که آرم باشگاه فولاد روی آن حک شده است و نشاط را برای ورزشکاران می‌آوریم. الان وقت نِق زدن نیست، باید همکاری کنیم تا مسابقات تمام شود.

او گفت: در حال حاضر خوزستان در شرایط قرمز قرار دارد. اگر قرار است در خوزستان بازی برگزار نشود، در تهران هم که شرایط قرمز است نباید بازی برگزار شود. در خوزستان سه تیم داریم، در تهران ۶ تیم حضور دارند. نباید در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود. ما در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم. در آنجا یک حس مالکیت داریم و بازیکنان تصویر سازی می‌کنند. حق ما است که در این استادیوم بازی کنیم، اما به شرط اینکه شرایط مهیا شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.