سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان پرچمدار اسکیت ایران

دبیر هیات اسکیت استان اصفهان گفت:نتایج درخشان هیات اسکیت استان اصفهان در ایران بی سابقه است.

شهرام اکبری دبیر هیات اسکیت استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ضمن اشاره به اینکه در سال ۹۸، ۱۳ بازیکن از ۱۶ ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی از استان اصفهان بودند بیان کرد:از این تعداد،۳ملی پوش اصفهانی موفق به کسب مدال شدند که یک نفر از آن‌ها خانم بوده و این نتیجه در تاریخ اسکیت ایران بی نظیر بوده است.

او ادامه داد:در سال ۹۸ سه نفر از مربیان اعزامی به مسابقات جهانی از اصفهان بوده اند و در بخش استعداد‌های برتر، استان اصفهان توانست ۲۰ مدال رنگارنگ در شاخه‌های مختلف کسب کند که این نتایج، هیات اسکیت استان اصفهان را در رتبه اول میان استان‌ها قرارداد.


اکبری اضافه کرد: در سال گذشته، استان اصفهان با برگزاری ۱۱۰ رقابت داخلی در رده سنی‌های مختلف از نونهالان تا بزرگسالان، ۶۰ اعزام برون استانی و ۲۵۰ مدال کشوری در رشته اسکیت، عملکرد خوبی داشته است.

دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان ادامه داد: ملی پوشان اسکیت در حال آماده سازی خود برای مسابقات جهانی چین بودند که ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد که به احتمال قوی این مسابقات لغو خواهد شد، اما رقابت‌های آسیایی و کشوری پیش روی بازیکنان است که با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده مبنی بر بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، این بازیکنان از دیروز تمرینات خود را به طور جدی وبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نجف آباد آغاز کردند.

او در رابطه با بیمه ورزشی ورزشکاران این رشته اظهار داشت: هیات اسکیت استان اجباری بر داشتن بیمه اسکیت ورزشکاران ندارد، اما به مربیان تأکید کردیم تا موارد ثبت نام جدید، بیمه ورزشی اسکیت داشته باشند تا مطابق آیین نامه فدراسیون، بتوانند در مسابقات شرکت کنند.
 



اکبری درخصوص آموزش اسکیت در پارک ها گفت: مربیگری اسکیت در هر مکانی که مجوز فعالیت از هیات و اداره کل تربیت بدنی را نداشته باشد مجاز نیست و توصیه ما به خانواده‌ها این است که برای آموزش فرزندان خود به باشگاه‌های فعال استان که دارای مجوز فعالیت هستند مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.