سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تولید محتوا‌های جدید رسانه‌ای برای مقابله با کرونا

اولویت‌های رسانه‌ای و جریان سازی در خصوص کرونا در کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی ستاد کرونای آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تولید محتوا‌های جدید رسانه‌ای برای مقابله با کرونا و مستند سازی از ایثار مدافعان سلامت و کمک‌های مومنانه موضوعی بود که در این کارگروه تاکید شد.

کسب رتبه نخست کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی در میان کارگروه‌های ستاد کرونای استان و پیگیری مخاطرات و هشدار‌های کرونایی و مراقبت‌های بهداشتی در سطح جامعه از دیگر محور‌ها بود.


صفری  مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پانزدهمین جلسه این شورا، اولویت روند اطلاع رسانی در شرایط کنونی و مدیریت آن را تشریح کرد وگفت: حوزه‌های تولید پیام در شبکه استانی تا کنون ۴۵۵ ساعت در خصوص کرونا برنامه و محتوا تهیه و پخش کرده اند.
 

اوبا اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه در سه ماه گذشته بیش از ۳۰ خط خبری متنوع استانی و ملی مرتبط با کرونا را علیه کشورمان در دستور کار قرار دادند گفت: روشنگری واطلاع رسانی از اقدامات و مطالبات مردمی و به تصویر کشیدن ایثار و همدلی‌ها موضوعی بود که توانست در روز‌های کرونایی نقش آفرینی و با هجمه رسانه‌ای مقابله کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.