سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شبانه روزی ۷۲ هزار داوطلبان جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: امسال ۷۲ هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمدنصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر تنها نیازمند توجه و احترام هستند.

او با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از فعالان پزشکی و جهادگران گفت: اقدامات هلال احمر در شهر همدان به تنهایی بیشتر از بسیاری از اقدامات کشور‌ها پیشرفته در کمک به کنترل و پیشگیری از کرونا است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در کل کشور نیرو‌های و کارکنان حقوق بگیرجمعیت‌های هلال احمر کمتر از ۸ هزار نفر هستند افزود:امسال ۷۲ هزار نفر از نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت  شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت کردند .

نصیری میزان کمک های مردم استان همدان به سیل زدگان در سیل پارسال را  ۸ میلیارد تومان  اعلام کرد واضافه کرد: پارسال در سیل جمعیت هلال احمر کشور ۲۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی و ۱۹۰ میلیارد تومان دارو و تجهیزات را تهیه و توزیع کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تقدیر از زحمات بهروز کارخانه ای مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان  بیان کرد: بهروز کارخانه‌ای از مدیران موفق و همیشه در صحنه به خصوص در زلزله کرمانشاه سیل پارسال استان لرستان و سیستان و بلوچستان و برف و کولاک‌ها بود.

نصیری تبدیل تهدید‌ها  به فرصت‌ها را نیاز امروز کشور دانست و افزود: هلال احمر با فرهنگ کار جهادی در این امر پیشتاز شده است.

انتهای پیام /ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.