سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیهانی: حضورم در انتخابات فدراسیون دو و میدانی بستگی به آینده دارد

رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی گفت: شرکت کردن یا نکردن در انتخابات فدراسیون دو و میدانی بستگی به آینده دارد.  

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در مراسم سالگرد تاسیس موزه ورزش اظهار کرد: من عضو اجرایی کمیته ملی المپیک هستم  و در هیئت اجرایی به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تلاش می‌کنیم تا آنچه که در توان داریم را برای توسعه موزه ملی ورزش کشورمان انجام بدهیم. در مراسم امروز  بخشی از کاپ ها، مدال‌ها و وصیت نامه غلامرضا تختی به موزه ورزش اهدا شد. همه ما به خاطر این مراسم در کمیته ملی المپیک حضور یافتیم.  

او درباره اینکه در انتخابات  فدراسیون دو و میدانی شرکت می‌کند یا خیر، گفت: من باید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. به طور حتم  این موضوع را  بررسی می‌کنم. شرکت کردن یا نکردن در انتخابات  بستگی به آینده دارد.  

کیهانی درباره وضعیت دو و میدانی ایران بیان کرد: اجازه بدهید در این باره اظهار نظر نکنم، اما امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، دو و میدانی را با کمترین تغییرات و حاشیه‌ها مدیریت کنند تا انتخابات آن برگزار شود. همه ما از هر فردی که در راس فدراسیون دو و میدانی قرار گرفت باید حمایت می‌کنیم.  

کیهانی درباره انتقادات تند غیاثی از او  بیان کرد: هر کسی نقطه نظری دارد و نظر غیاثی برای من محترم است و صحبتی در این باره ندارم.  


بیشتر بخوانید: شکایت کیهانی به سازمان بازرسی کل کشور


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.