سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار انجام شد؛

تولید ورق های عریض برای انتقال گاز ترش به دست فولاد اکسین

استاندار خوزستان از تولید ورق های عریض برای انتقال نفت و گاز ترش به دست فولاد اکسین برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مردم باید با نقش و اهمیت استان برای کشور اطلاع داشته باشند. خوزستان در زمینه بهره برداری درست از منابع و حفظ محیط زیست و خلق ثروت نقش خوبی داشته و روابط عمومی‌ها باید در این زمینه آگاهی رسانی کنند.

او افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه اطلاع رسانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا نقش مهم داشته و اثرات آن نیز با رعایت هر چه بیشتر مردم در اصول بهداشتی نمایان شد. امروزه شهروندان خوزستان به صورت شفاف از فعالیت کادر درمانی اطلاع دارند که به دلیل اهمیت و توجه به کار روابط عمومی‌ها است.

شریعتی با اشاره به اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در سیلاب و آبگرفتگی بیان کرد: به دلیل توجه دولت به روابط عمومی‌ها این سازمان توانست چابک‌تر عمل کرده و سریعا تمام ارکان آن برای مهار این مسئله به کار گرفته شوند. البته از دیگر دستاورد‌های آب و برق خوزستان نیز تنظیم آب ذخیره پشت سد‌ها است.

هر چند استاندار خوزستان نسبت به مسئله معضل فاضلاب اهواز که متولی آن سازمان آب و برق خوزستان است، اظهار نظری نکرد.

غلامرضا شریعتی در خصوص توسعه صنعت استان اظهار داشت: شرکت فولاد اکسین خوزستان برای نخستین بار ورق‌های عریض به منضور انتقال نفت و گاز ترش را تولید کرد. همچنین جمع آوری فلر‌های نفتی به صورت جدی در حال انجام است تا هم محیط زیست استان حفظ شود و هم خوراک پتروشیمی‌ها تامین گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به یک دوره خشکسالی و سپس سیلاب در استان به شدت نگران وضعیت شرکت توسعه نیشکر بودیم. هم اکنون ۲۰ هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار بوده و تولیدات آن به کشور‌های مختلف صادر می‌شود و ایجاد مشکل در کار این شرکت بحران جدی در زمینه اشتغال استان رقم می‌زد.

این مقام مسئول اذعان داشت: خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و تولید نیشکر به رکورد دست یافت. پارسال بیش از ۲۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی توسعه نیشکر به زیر کشت رفت و بیش از ۵۰۰ هزار تن شکر تولید شد. ضمن آنکه ۶۰۰ هزار تن برنج نیز سال گذشته تولید شد و این افتخاری برای استان است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.