سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۲۸ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا

با اعلام ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه، تعداد بیماران به ویروس کرونا در استان به دو هزار و ۷۳۶ نفر رسیده و متاسفانه ۹۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونا، گفت: با شناسایی ۱۲۸ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۷ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۱۱ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به دو هزار ۷۶۳ نفر رسید.

او افزود: طی شبانه روز گذشته پنج نفر جان خود را از دست دادند، که آمار تعداد فوتی‌ها در استان از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۹۲ نفر رسید.

مهدی محمدی ادامه داد: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۶۸۰ نفر جزو بیماران بستری و دو هزار و ۸۳ نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند.

این مسئول همچنین اشاره کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز سه هزار و ۲۹۷ نفر بستری شدند که از این تعداد سه هزار و ۵۲ نفر ترخیص شده و ۱۵۳ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا بیان کرد: با انجام ۴۳۶ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون دوازده هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام شده است.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.