سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکم خرداد آخرین مهلت ثبت درخواست خسارت به محصولات کشاورزی در قزوین

معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین گفت: کشاورزان تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌ای و شعب بانک کشاورزی برای درخواست خسارت اقدام کنند.

تهرانی معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: کشاورزان تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا از طریق دفاتر خدمات بیمه‌ای و شعب بانک کشاورزی با ارائه بیمه نامه خود درخواست خسارت خود را ثبت کنند.

تهرانی، عمده خسارت امسال در بخش زراعت و باغ را مربوط به تگرگ دانست و افزود: کارشناسان برآورد خسارت در محصولات باغی را حدود هزار و ۴۹۰ هکتار و در محصولات زراعی حدود هزار و ۳۱۰ هکتار اعلام کرده اند.

او اضافه کرد: مستندات تهیه شده ازبازدید‌ها و گزارش‌های کارشناسان به ستاد مرکزی صندوق بیمه در تهران ارسال شده است که پس از بررسی نهایی و صدور مجوز غرامت پرداخت خواهد شد.

معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان گفت: پارسال میزان خسارت سیل به محصولات کشاورزی ۲۷۶ میلیارد بود که ۹۸ درصد آن مربوط به بخش باغات و مابقی هم در بخش زراعت است.

به گفته تهرانی، همه غرامت خسارت پارسال به کشاورزان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.