سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امیرآباد:

۹۰۰ سبد کالای معیشتی در امیرآباد توزیع گردید

مهدی رومنانی گفت: ۹۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند بخش امیرآباد توزیع گردید.

مهدی رومنانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اعلام این خبر گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر ۹۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش هرکدام ۲۰۰ هزار تومان و جمعا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند بخش امیرآباد و روستا‌های اطراف توزیع گردید.

او ادامه داد: این ۹۰۰ سبد معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، نان، کنسرو و سویا است.

رئیس کمیته امداد امیرآباد تصریح کرد: همچنین در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در شب شهادت امام علی (ع) در رزمایش کمک‌های مومنانه ۷ هزارو ۵۰۰ پرس غذای گرم بین تمامی خانواده‌های شهر امیریه و روستا‌های منطقه امیرآباد در قالب اطعام مهدوی توزیع گردید.

رومنانی افزود: ۴۰۳ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد هستند که طی سال گذشته برای حمایت از این افراد بیش از یک‌میلیارد ریال اعتبار هزینه گردید.

او در پایان گفت: ۷۸۰ خانوار شامل دو هزار و ۳۱۰ نفر تحت پوشش این نهاد قرار دارند و همچنین در سال ۹۸، ۲۰۵ فقره وام اشتغال به میزان یک میلیارد و ۸۵۱میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.