سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انباشت قوانین یکی از معضلات کشور است/ مجلس یازدهم طرح‌ها و لوایح مجالس قبلی را ساماندهی کند

قربانی با بیان اینکه انباشت قوانین یکی از مشکلات کشورمان است، گفت: مجلس یازدهم به طرح‌ها و لوایح مجالس قبلی توجه کند.

محمدحسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم توجه بیشتر مجلس یازدهم به طرح‌ها و لوایح مجلس دهم، گفت: مجلس دهم در زمان فعالیت خود کارهای  بزرگ بسیاری انجام داد که موجب می‌شود از آن به عنوان یک مجلس انقلابی یاد کرد.

او افزود: با توجه به فضای تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و عدم تحقق منابع مالی دولت بار سنگینی بر دوش مردم کشورمان قرار دارد، بنابراین بهتر است مجلس یازدهم به طرح‌ها و لوایح قبلی خانه ملت که در نوبت رسیدگی در مجلس قرار دارد، اهتمام بیشتری ببخشد و آنها  را به سرانجام برساند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شواری اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از معضلات کشور انباشت قوانین است، گفت: اگر طرح‌ها و لوایح موجود را به سرانجام برسانیم در بسیاری از بخش‌ها مفید خواهد بود، البته اخیرا معاونت قوانین در بسیاری از حوزه‌ها قوانین منسوخ شده و نامعتبر را مورد بررسی قرار داده است و  در نهایت هم در کمیسیون‌ها به رأی گذاشته شد تا حذف شود.

قربانی با بیان اینکه نگاه مجلس یازدهم باید همکاری با وجود اختلاف سلیقه باشد، گفت: به نظر می‌رسد مجلس یازدهم قصد دارد تا طرح‌ها و لوایح پشت خط و در نوبت را به سر و سامان برساند و سعی کند بیشتر به وظایف نظارتی خود توجه کند.

قربانی در پایان با بیان اینکه امروزه شرایط کشور اقتضا می‌کند همه دست به دست هم دهند، تصریح کرد: بیماری کرونا یک رزمایش و امتحان بزرگی بود تا یاد بگیریم چگونه در کنار هم کار کنیم، چراکه ما توانستیم با اختلاف سلیقه و اختلاف نظر سیاسی برای کار‌های بزرگ گام برداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.