عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع گفت: طرحی که درد مردم را درمان کند در مجلس دهم مطرح نشد و مردم قربانی سیاسی‌کاری‌های عده‌ای از نمایندگان شدند.

مردم قربانی سیاسی‌کاری‌های عده‌ای از مجلسیان شدند/ با بی‌مدیریتی دست دلالان در بازار خودرو بازگذاشته شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس در نطق میان دستور خود گفت: در شرایط فعلی که ویروس کرونا جهان و ایران اسلامی را فرا گرفت و اقتصاد را تحت فشار قرار داد،  فشار مضاعف بر کارگران فصلی، صاحبان مشاغل خرد، واحد‌های تولیدی و قشر آسیب پذیر وارد کرده است و نیاز به  انجام اقدامات اساسی در کشور داریم، اما متاسفانه در وهله نخست باید از مجلس شورای اسلامی گله کرد که طرح‌هایی که دردی از مردم درمان کند و در جهت رفع آلام و گرفتاری‌های آنان باشد مطرح نکرد و مردم قربانی سیاسی‌کاری عده‌ای از مجلسیان شدند.

او ضمن گلایه از مجلس دهم گفت: طرحی که درد مردم را درمان کند در این مجلس مطرح نشد و مردم قربانی سیاسی‌کاری‌های عده‌ای از نمایندگان شدند، همچنین ناکارآمدی دولت پیر و فرتوت کاملا روشن است و دولت همه هزینه‌ها را گردن مردم انداخته و حمایت‌هایی که وعده داده بود اجرایی نکرده است.

حسینی کیا خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: آیا شما از وضعیت کارگران فصلی و کار‌های خُرد خبر دارید؟ آیا از گرانی خودرو در بازار مطلع هستید؟ در واقع  با بی‌مدیریتی دولت و همراهی با دلالان دست آنان در بازار خودرو باز گذاشته شده است و دلالان داد قیمت‌ها را بالا برده‌اند. با اینکه ظرفیت‌های زیادی برای تولید خودرو در کشور وجود دارد، اما اراده لازم در دولت وجود ندارد.

نماینده مردم سنقز از رئیس جمهور کشورمان خواست که  سریع‌تر معاون پارلمانی خود را تغییر دهد، زیرا ضعف وی مشهود بوده است، گفت:  لازم است که فردی قوی معاون پارلمانی رئیس جمهور شود.

 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری ادامه داد: در این شرایط کرونایی گناه دانش آموزان روستایی حوزه انتخابیه چیست که دسترسی مناسب به اینترنت مناسب ندارند؟ ضعف مدیریت را با کار‌های جهادی جبران کنید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مورد خطاب قرار دادن وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: جمعیت زیادی از مردم نیازمند شهرستان سنقر و کلیایی سهام عدالت را دریافت نکردند؛ تدبیری بیاندیشید تا حق مردم از بین نرود و صاحب سهام شوند.

حسینی کیا در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: عده زیادی از مردم دارای شرایط شهرستان سنقر و کلیایی بسته‌های معیشتی را دریافت نکردند نیازمند بررسی جدی شما است که حق این افراد ضایع نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار