سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به نیرو‌های پاکبان شهرداری زاهدان

شاقوزایی در پی شیوع ویروس کرونا، شهرداری توسط شرکت‌های طرف قرارداد خود، بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی برای نیرو‌های خدماتی و پاکبانان توزیع شد.

داوود شاقوزایی مدیر امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر شهرداری زاهداندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شهرداری زاهدان در راستای حمایت از خدوم زحمت‌کش خود در حوزه‌های خدماتی که از ابتدای شیوع بیماری مسری کرونا، در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این اپیدمی بصورت شبانه‌روزی و بی‌وفقه در حال خدمت‌رسانی بودند، اقلام بهداشتی و بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول جهت صیانت از سلامت این نیرو‌های خدماتی، اقلام بهداشتی تحویل آنان گردید، امروز هم در مرحله دوم به‌منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی آنان، بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی شامل برنج و روغن تهیه و توزیع شد.

مدیر امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: نیرو‌های خدماتی شهرداری با همکاری سازمان آتش‌نشانی از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا و در راستای پیشگیری و مقابله با آن تاکنون بصورت شبانه‌روزی اقدام به عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی شهر، معابر اصلی و شریان‌ها، روستا‌های حاشیه شهر، اماکن پرتردد کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.