سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی برای ارتباطات درون و برون سازمانی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی برای ایجاد تعاملات و ارتباطات درون و برون سازمانی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: ۲۷ اردیبهشت، روزی که در سطح جهان به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده فرصت ارزشمندی است تا از کسانی که با برقراری تعامل و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی زمینه ساز شکل گیری فضای همدلی، تعامل، تفاهم و ایجاد اعتماد بین سازمان و جامعه ذینفعان می‌گردند، تقدیر نماییم.

روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است برای ارج نهادن به آنان که با بهره گیری از هنر، مهارت و دانش، نقشی نو در عرصه‌های ارتباطی می‌زنند و تعاملات چند سویه میان مردم و سازمان پدید می‌آورند.

با تعمّق و تدبّر در نقش و جایگاه روابط عمومی می‌توان دریافت با وجود اینکه این حوزه از دانش در مقایسه با سایر علوم، علم جدیدی محسوب می‌شود، اما در سالیان اخیر به خوبی توانسته با تلاش کارشناسان و متخصصان این حوزه جایگاه تاثیر گذار خود را در سازمان‌ها و موسسات کوچک و بزرگ اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ... تثبیت نماید.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاعات که مقوله اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است موجب شده تا اهمیت نهاد روابط عمومی نسبت به گذشته مضاعف گردد به گونه‌ای که بخشی از موفقیت‌های هر سازمانی به عملکرد روابط عمومی آن وابسته است.

کارگزاران روابط عمومی باید با آگاهی و پذیرش مسئولیت و بهره گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی، مجرایی برای شنیدن صدای مخاطبان و جامعه ذینفعان سازمان‌ها باشند و ضمن فراهم سازی بستر مناسب و ایجاد ارتباط دو سویه با اطلاع رسانی شفاف و به موقع رویداد‌های درون سازمانی، نسبت به پاسخ یابی، پاسخگویی و پاسخگو ماندن به مخاطبان خاصه در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی اقدام نمایند.

بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده و روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران حوزه ارتباطات، رسانه به ویژه همکاران تلاشگر روابط عمومی صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران صمیمانه تبریک و شادباش گفته و امید آن دارم با استعانت از پروردگار متعال و همراهی تلاشگران توانمند عرصه روابط عمومی با نگاهی حرفه‌ای و اخلاق مدار در امر تنویر افکار عمومی، شاهد تقویت اعتماد متقابل میان مسئولان سازمان و کارکنان و همچنین احاد جامعه باشیم تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نام گرفته است در فضایی سرشار از همدلی در مسیر توسعه، پیشرفت، تعالی و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.