سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقم طلب کولاکوویچ از فدراسیون والیبال لو رفت/ ۱۴ روز تا تسویه حساب با ایگور

دبیر فدراسیون والیبال کشورمان درباره رقم قرارداد سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون والیبال ایران  در فروردین ماه قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی را فسخ کرد.

کولاکوویچ از فدراسیون بابت قراردادش طلب دارد و هنوز نتوانسته تمام حقوق خود را دریافت نماید.

مشکلات انتقال پول باعث شده تا همواره مربیان و بازیکنان خارجی برای دریافت حقوق خود شرایط سختی داشته باشند. حالا هم ممکن است کولاکوویچ مجبور شود برای دریافت دستمزدش به ایران سفر کند.  

تقوی: طلب کولاکوویچ حدود ۶۰ هزار دلار است 

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همین خصوص اظهار داشت: پیش از این قرار بود تا مبلغ باقی مانده از قرارداد کولاکوویچ را تا پایان ماه مِی‌ پرداخت کنیم که همچنان ۲ هفته از این زمان باقی مانده است. در هر صورت انتقال مالی بدون مشکل نیست و با توجه به شرایط فعلی امیدوارم تا این انتقال بدون مشکل خاصی انجام شود.  

او افزود: مبلغ دستمزد باقی مانده کولاکوویچ آماده است و ما مشکلی برای پرداخت آن نداریم و پیش از این هم به خوبی توانسته ایم کار‌های جدایی او از تیم ملی را انجام دهیم.

دبیر فدراسیون والیبال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ باقی مانده از قرارداد کولاکوویچ در حدود ۶۰ هزار دلار است یا خیر بیان داشت: به طور دقیق از آن اطلاعی ندارم و این موضوع را تایید یا تکذیب نمی کنم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
باران
۱۳:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این همه پول

یک صد م شو به مربی داخلی میدادین
بقیه شو صرف ورزشهای همگانی میکردین تو ایران باید هر محله یی مرکز تفریح و ورزش همگانی باشه با این اوضاع حداقل این و از مردم کم نکنین
حمید
۰۷:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مربی خوبیه حقشوبدین هرچیه والا تیم مارهتودنیااسبا نامی کرده اذیتش نکنیدنوش جانش.
نه به دلال موزامبیکی (کارلوس کی‌روش)
۰۴:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه ولاسکو نیاد ایران خب به جاش لوزانو بیاره
هوادار واليبال
۲۰:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما بايد بدانيم براي دانش و تخصص و تجربه ورزش جهاني بايد ميدانهاي جهاني را تجربه كنيم و چند سالي است كه تيم ملي واليبال ما با شگفتي يك پايه حضور در جام جهاني و ليگهاي حرفه ايي دنيا و به تازگي المپيك شده است و اگر اين مربيان با افكار و تجربه خود به بازيكنان و مربيان داخلي اين دانش را انتقال نداده اند مقصر خودشان هستند چرا كه روي صندلي مربيان چند مربي داخلي هم حضور دارد و در موقعيتهاي مختلف در مجامع بين المللي هنگام بازي با بزرگان جهان انجام ميشود هر كدام يك كلاس درس است و بايد از نگاهها و حرفها و گفتگوها با بازيكنان و تغييرات بازيكنان خودي و حريف اين دانش را كسب كنند قطعا بازيكنان در كوران بازي به اين دانش دست خواهند يافت اما المپيك يك چيز ديگري است و بايد از اما و اگر و شايد پرهيز كنيم خوليا ولاسكو گزينه مناسبي است كه با آشنايي از تيم ملي واليبال و مردم ميتواند پله هاي ارتقا قدرت ودانش و توانايي را براي پا گذاشتن روي سكو در المپيك را به ما نشان دهد و قرار نيست ديگر چرخ را اختراع كنيم ايشان بايد ها و نبايدهاي تمرين و مسابقات واليبال را ميدانند و انتخاب بازيكنان و توانايي آنها و كوچينگ تيم هاي حريف ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند .
محمد جمالی
۱۹:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا حرومت باشه کولاکویچ ایران یه جاهایی نیاز به وقت استراحت داشت وعین ببخشید بز فقط نگاه می‌کرد به نظرتون اگه سعیدمعروف هم شهری بنده تو بازی با کره جنوبی اون وقت رو ایجاد نمی‌کرد الان ایران تو المپیک بود یا خیر قول میدم اگه معروف نبود الان جای ایران یا چین تو المپیک بود یا کره
من خواهش میکنم لطفا اگه مربی خارجی آوردید یک مربی حرفه ای مثل کواچ یا ولاسکو باشه نه مثل کولاکویچ لیگ ملت ها که تو ارومیه بود واقعا دربازی با لهستان حرص می‌خوردیم که تعویض نمی‌کرد یا یک مربی داخل درحد آقای عطایی یا پیمان اکبری بیارید به امید والیبالمون جز 4 تیم برتر المپیک بشه عشقیم ارومیه عشقیم والیبال.
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
این پولها حرومه میدن به اینها مگه تو مملکت خودمون مربی نداریم که این همه دلار میدن به این اقایان ؟؟؟؟؟؟ تو این موقعیت تحریم و این همه مشکلات این پولها رو خرج ساخت سالنهای ورزشی کنید جوانان خودشون ورزش کار و مربی میشن
سرباز
۲۰:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مربی ما تا مربی گری تیم های مهم کشور را نکند مربی حرفه ای نمی شود باید مربی در مسابقات مهم شرکت کند و اسم و رسم بدست آورد همان طور که مربی های خارجی مربی گری تیم های ملی کشور خود را بر عهده داشتند اسم و رسم بدست آوردند و ما با آنها قرار داد می بندیم