سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ٩٢٠ بسته معیشتی بین نیازمندان نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: بیش از ۹۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از تبعات بیماری کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود.

بیکی فرماندار شهرستان نهبندان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد، سبد‌هایی در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از تبعات بیماری کرونا، تهیه شده است .

او افزود: شناسایی افراد متاثر از بیماری کرونا، بر اساس شاخص‌های موجود انجام شده و این سبد‌های غذایی به افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی و فاقد هرگونه بیمه تامین اجتماعی و بیمه بیکاری هستند، تعلق می‌گیرد.

بیکی ادامه داد: در مجموع بیش از ۹۲۰ بسته برای شهرستان نهبندان اختصاص یافته که با بازدید استاندار از شهرستان نهبندان، این سهمیه افزوده شد.

فرمانداری نهبندان بیان کرد: تقسیم بندی بسته‌های غذایی برای خانواده‌های یک، دو و سه نفره انجام شده است که با مشارکت سه نهاد حمایتی و استانداری خراسان جنوبی تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیده از تبعات کرونا توزیع می‌شود.

او اظهار کرد:  در شهرستان نهبندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی مبنی بر اجری فرامین رهبر معظم انقلاب، کمک‌های زیادی توزیع شده که نشان از ولایت مداری مردم خیرین است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.