سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار و ۲۴۸ تن برنج و شکر در لرستان توزیع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سه هزار و ۲۴۸ تن برنج و شکر ویژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  اظهارداشت: سهمیه برنج استان ۲ هزار و ۹۹ تن بوده که در اختیار واحد‌های معتمد و فروشگاه‌های معتبر قرار گرفته و با قیمت هرکیسه ۸۰ هزار تومان توزیع شده است.

او با بیان اینکه بخشی ازاین سهمیه در قالب رزمایش طرح ضیافت در اختیار محرومان قرار گرفته ادامه داد: همچنین یکهزار و ۱۴۹ تن شکر توسط هشت کارخانه استان بسته بندی شده و در بسته‌های ۹۰۰ گرمی، ۱.۸۰۰ و ۲.۷۰۰ کیلوگرم در بازار توزیع شد.

صفی خانی گفت: این بسته‌ها با درج" فروش آزاد ممنوع" در اختیار عاملان معتبر و فروشگاه‌های معتمد قرار گرفته و به ترتیب با قیمت پنج هزار و ۶۰۰ تومان، ۱۱ هزار و ۲۰۰ و ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان باید به مصرف کنندگان عرضه شود.

او  با بیان اینکه هر کارتن ۴.۵ کیلوگرمی قند تنظیم بازار نیز به قیمت ۳۰ هزار تومان باید به فروش برسد ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بر توزیع ۳۰۰ واحد صنفی استان نظارت شده است.

 صفی خانی گفت: در این راستا ۵۹ پرونده به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال تشکیل شده و چنانچه شهروندان در خصوص کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و سایر موارد، اعتراضی دارند مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.