سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت مدارس استان کردستان از امروز /حضور معلمان اجباری ،حضور دانش آموزان اختیاری

بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس استان، همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس استان، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از امروز - شنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز شد.

رشید قربانی افزود:باز شدن مدارس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بوده و تمام عوامل اجرایی، آموزشی و دانش‌آموزان در زمان حضور در مدارس ملزم به استفاده از ماسک و دیگر وسایل بهداشتی فردی هستند.

او با بیان اینکه تمام واحدهای آموزشی، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس استان تا ۲۵ اردیبهشت ضد عفونی و گندزدایی شدند، افزود: در حال حاضر مدارس ابتدایی و متوسطه استان، به جز مدارس دانش‌آموزان با نیاز های ویژه، پیش دبستانی و خوابگاه های شبانه‌روزی به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند، دایر است.

قربانی یادآور شد: حضور معلمان و عوامل اجرایی در مدارس اجباری ولی حضور دانش آموزان اختیاری است ضمن اینکه حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در کلاس درس انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: در زمان حضور دانش‌آموزان در مدارس، فعالیت بوفه مدارس تعطیل بوده و هیچ گونه مواد خوراکی نیز عرضه نخواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.