سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب‌های قدر را باید تولد مجدد انسان نام نهاد 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بستان گفت: شب‌های قدر، را باید تولد مجدد انسان نام نهاد و شبی که لطف و کرامت و رحمانیت خدای مهربان بیش از هرشب دیگر است.

پاسدار سروان شهرام قدوس  فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آسمان شاهد سجده شکر متفاوت از هرسال مردم است و شب های قدر، را باید تولد مجدد انسان نام نهاد  و شبی که لطف و کرامت و رحمانیت خدای مهربان بیش از هرشب دیگر بوده و انسان چشم امید بسوی رحمت الهی دارد با توسل به پیامبر(ص) و مولای متقیان امام علی(ع) و نوید بخش این موضوع سوره مبارک قدر است که خود کلام حق، نوید رحمت الهی در این شب های معنوی را دارد آنهم با نزول قرآن کلام حق و راهنمای زندگی بشری است.

او بیان داشت: امسال بستان که درگیر شیوع بیماری کرونا بوده ، و موجب قرنطینه شدن اهالی این شهر و روستائیان فضای معنوی برپایی این شب ها بسیار متفاوت از سال های قبل انجام شد.

سروان قدوس تصریح کرد: پس از درخواست های متعدد مردم مومن و ولایت مدار بستان و موافقت مقامات درمانی و بهداشتی با رعایت کامل نکات توصیه شده ، احاد و اقشار مردم بستان از بزرگان و شیوخ و سادات معزز و روحانیون و سپاهیان دلاور و نیروهای بسیج مردمی و همه اقشار مردم شهید پروربستان و روستاهای منطقه باحضور در کنار قبور شهدای گمنام نسبت به برپایی این مراسم و شب های پرفیض احیا اقدام نمودند و فضای بستان عطر آگین از حماسه معنوی مردم شریف بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بستان ادامه داد: این مراسم که با زحمات و همکاری  سرگرد پاسدار طرفی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه دشت آزادگان و بخشدار بستان همچنین زحمات و همیاری بسیجیان و مردم شریف در شب بیست و یکم رمضان صورت گرفت روزه داران با برپایی پر فیض دعا و نیایش و قرائت قرآن و دعا برای سربلندی پرچم اسلام و سلامتی همه مردم ، فضایی از عشق ولایت مداری را درشب شهادت مولای متقیان را در آسمان شهر عطر آگین نمودند.

این مقام مسئول گفت: زیبایی این مراسم پرفیض همکاری صمیمانه مردم بستان در رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فواصل توصیه شده از سوی مراکز بهداشتی و درمانی بود تا ضمن برپایی مراسم نسبت به سلامتی هموطنان خود نقش مهمی را ایفاد نموده باشند.

انتهای پیام/م 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.