سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳۸ بازرسی از اصناف چابهار انجام شد

شایان گفت: ۵۳۸ بازرسی از واحد‌های صنفی و اقتصادی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک تا کنون به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

حمید رضا شایان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهاردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در همین ارتباط ۸۳ پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۳۸۸ میلیون و ۶۵۷ هزار ریال تشکیل که جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

ویاوگشت مشترک بازرسی و به صورت روزانه و با حضور و مشارکت نمایندگان دادستانی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، شهرداری، دامپزشکی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده که تا پایان ماه مبارک رمضان نیز گشت‌های مشترک ادامه خواهد داشت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی نیز در همین زمان از واحد‌های صنفی شهرستان دشتیاری (شهر نوبندیان و شهر نگور) توسط ۱۳ تیم بازرسی انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

او در خصوص توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار در سطح شهر چابهار اشاره کرد و اظهار داشت: کالا‌های اساسی از جمله برنج هندی ۱۱۲۱، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد در ۲۳ فروشگاه شهری و روستایی این شهر توزیع شده است.

شایان بیان کرد: نحوه‌ی نظارت‌ها بر توزیع کالا‌های اساسی در چابهار به طور مستمر و با تاکید بر نصب قیمت و نصب بنر در معرض دید عموم بوده است و ادامه دارد.

او تصریح کرد: مردم شهرستان چابهار در راستای برخورد با محتکران و اخلالگران در بازار در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گیرند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.