مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

حدود ۹ تن روغن خوراکی دپو شده در زهک کشف شد

 رییس اداره تعزیرات حکومتی زابل گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری انتظامی زهک هشت تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی دپو شده در این شهرستان کشف شد.

محمدعلی مودی  اظهار داشت: پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در تعزیرات حکومتی زابل تشکیل شد.

او گفت: با توجه به موقعیت منطقه، قاچاقچیان با تهیه اقلام اساسی و ورود آنها به شهرهای مرزی با وجود ممنوعیت با اشکال مختلف از جمله جاساز کردن این کالاها در خودروهای ترانزیت عبوری اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی زابل ضمن تشکر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان عج (عج) در جهت مبارزه با قاچاق کالا افزود: با توجه به شرایط موجود در اثر شیوع ویروس کرونا و تاثیرات ناشی از آن بر بازار روند شناسایی و مبارزه با محتکران و قاچاقچیان کالاهای اساسی در دستور کار است.

بیش‌از ٩٩ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد

 دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ۹۹ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق به ارزش ۳۳ میلیارد تومان توسط نیروی انتظامی این شهرستان کشف شد.

محسن گل محمدی اظهارداشت: ماموران ستاد انتظامی ایرانشهر مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محور ایرانشهر-بم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به چهار دستگاه تریلی کشنده مشکوک که پس از اخذ دستور قضایی، ماموران با متوقف کردن کامیون‌ها و در بازرسی از آن‌ها ٩٩ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی را کشف کردند.

او  بیان کرد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ایرانشهر ٣٣ میلیارد ریال برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: خودرو‌ها توقیف و پرونده رانندگان متخلف در حال رسیدگی است.

او  افزود: مبارزه با قاچاق کالا و مخلان اقتصادی وظیفه همگان است.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای مغازه

فرمانده انتظامی شهرستان "زابل" از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای مغازه با ۵ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ " احمد ثمره حسینی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگردی مشابه، در شهرستان زابل پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با حضور در صحنه‌های سرقت به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با انجام یکسری اقدامات تخصصی ۲ نفر ازسارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارقان، مأموران در یک عملیات غافلیگرانه این ۲ سارق ۳۵ و ۵۷ ساله را در مخفیگاهشان واقع در بلوار" بسیج" زابل دستگیر کنند.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه شامل انواع قطعات دست اول خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او خاطر نشان کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چیزی برای انکار نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت مغازه با همدستی یکی دیگر دوستان خود در سظح شهرستان زابل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل، با اشاره به دستگیری دیگر همدست سارقان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ثمره حسینی به کسبه و مغازه داران توصیه کرد: ضمن نصب درب‌های ایمن ضد سرقت برای مغازه خود و استفاده از قفل‌های کتابی استاندارد، حتما نسبت به تجهیز محل کسب خود، به دوربین‌های مداربسته اقدام کنند.

کشف ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، از کشف ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق، در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری گفت: روز گذشته مأموران پاسگاه انتظامی "تردست" هنگام گشت زنی در محور "زاهدان- زابل" به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران برای متوقف ساختن خودرو، دستور ایست صادر، ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در نهایت خودرو در خیابان "خیام" زاهدان متوقف و راننده آن متواری می‌شود.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: با انتقال خودرو به پاسگاه و در بازرسی از آن تعداد زیادی کالای قاچاق شامل ۳۷ طاقه انواع پارچه، ۲ دستگاه ترازوی بزرگ دیجیتال، ۶۰ دستگاه ترازوی دیجییتال کوچک، یک دستگاه کارواش و ۶۰ عدد قفل کتابی کشف شد.

سرهنگ اکبری بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده متواری خودرو ادامه دارد.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در"دلگان "

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ " غلامرضا نورا  گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "دلگان –زهکلوت" به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او  بیان کرد: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع " گازوئیل" کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به توقیف خودرو کامیون خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

۲۴ تن قیر قاچاق در شهرستان"نیمروز" توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز" از کشف ۲۴ تن قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ "علی میر  گفت: روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی "میل نادر" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "نهبندان-زابل" به یک تریلی سوخت‌کش، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن ۲۴ تن قیر قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

او  عنوان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ میر با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

برخورد مرگبار پراید با موتورسیکلت

برخورد سواری پراید با موتورسیکلت در شهرستان نیمروز راکب را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ "علی میر" فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در روستای "قائم آباد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران بخش انتظامی صابری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است.

سرهنگ میر تصریح کرد: در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز خاطر نشان کرد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار