سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی هلال احمر برای انجام معاینات زائران حج تمتع امسال در خراسان رضوی

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برنامه ریزی و انجام هماهنگی برای معاینات زائران حج تمتع 99 استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود شهامتی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اعلام آمادگی هلال احمر برای انجام معاینات زائران حج تمتع امسال در استان،گفت: اسامی پزشکان کاروان‌های حج ۹۹ خراسان رضوی توسط مرکز پزشکی حج و زیارت ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام شد.

او افزود: در جلسه هماهنگی که با حضور مدیرکل حج و زیارت استان و مدیرعامل جععیت هلال احمر استان خراسان رضوی، برگزار شد برنامه‌ریزی و ساماندهی پزشکان در ۶۵ کاروان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تعداد ۲۷ پزشک معرفی شده از مرکز پزشکی حج و زیارت استان، فرآیند ارزیابی سلامت زائران حج تمتع امسال را آغاز کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: این برنامه مطابق با دستورالعمل ارسالی از مرکز پزشکی حج و زیارت کشور و با توجه به وضعیت شیوع کرونا و رعایت آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در حال انجام است که در این مرحله سلامت زائران زیر ۶۰ سال بررسی می‌شود.

شهامتی بیان کرد: واکسیناسیون حجاج نیز طی روز‌های آینده با هماهنگی مدیریت حج و زیارت استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.