مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در این جلسه گفت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع امسال و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حج تمتع هزار و ۳۹۹  با حضور مدیرکل حج و زیارت استان در فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد، گفت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع امسال و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است.

او افزود: اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی با برنامه ریزی و انسجام کامل تمامی واحد‌های عملیاتی و سایر ارگان‌های مستقر، دارای شرایط ایده آل و زیرساخت‌های لازم برای اعزام حاجیان است.
 
جواد شاد مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: حج فریضه‌ی الهی است و خدمت به زائران بیت الله الحرام مایه‌ی مباهات همه‌ی ما است و چنانچه شرایط در مقوله‌ی کنترل ویروس کرونا موفق باشد و مانعی به وجود نیاید، برای برنامه ریزی دقیق و کارشناسی مسیر انجام حجی روان و اعمال ابعاد اجرایی و فرهنگی حج تمتع امسال آماده خدمت گذاری هستیم.

او در خصوص اعزام تعداد زائران خراسانی، افزود: امسال حدود ۱۲ هزار زائر از استان های خراسان رضوی و شمالی به عربستان اعزام می‌شوند که در شرایط خاص فعلی در صدد هستیم برای رعایت مسایل بهداشتی، آموزش مناسک حج را از طریق فضای مجازی و راه اندازی کانال زائر انجام دهیم.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.