سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی چادر عشایری، سه مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش سوزی یک چادر عشایری موجب سوختگی و مصدوم شدن سه نفر از ساکنین این چادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به آتش سوزی چادر عشایری که سه مصدوم سوختگی برجای گذاشت، گفت: بامداد امروز آتش سوزی یک چادر عشایری در نزدیکی پمپ بنزین صحرانورد این شهرستان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.


او افزود: با اعلام این آتش سوزی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۵ به محل اعزام شدند و فورا آتش را با استفاده از آب خاموش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: این آتش سوزی زمانی رخ داد که اعضای خانواده ۴ نفری چادر نشین در خواب بودند و بنا بر گفته‌های اهالی، احتمالا آتش سوزی عمدی و خارج از چادر توسط فرد یا افراد ناشناس صورت گرفته که متاسفانه موجب سوختگی و آسیب دیدن ۳ نفر از ساکنین شامل یک مرد و دو زن شده بود.
 

حسینی بیان کرد: با رسیدن آمبولانس، مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

او تصریح کرد: علاوه بر چادر، لوازم زندگی داخل آن نیز سوخته بود و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت هم که در مجاورت چادر بود آتش گرفته بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تاکید کرد: علت اصلی حادثه و عامل احتمالی خارجی آن توسط کارشناسان آتش نشانی و پلیس در دست بررسی است.

مصطفی افشارنیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور نیز گفت: دو مصدوم این حادثه که یک خانم و یک آقا بودند، بر اثر شدت آتش سوزی به مشهد اعزام شدند.

انتهای پیام//ر. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.