سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری در شب‌های قدر

مدیر روابط عمومی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان گفت: این پایگاه شب‌های قدر در مجموع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم در روستا های اطراف پایگاه توزیع خواهد کرد.

حجت الاسلام میرزایی مدیر روابط عمومی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۵ هزار پرس افطاری گرم در روستا‌های اطراف  پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان توزیع شد، علاوه بر این در شب‌های قدر در مجموع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم دیگر در این روستا‌ها توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه اولویت پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در کمک رسانی به مردم روستا‌های اطراف این پایگاه است ادامه داد:این پایگاه در راستای رزمایش کمک مومنانه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است.

میرزایی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده این پایگاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در راستا مقابله با بیماری کووید ۱۹ یک کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان راه اندازی شد که تولیدات این کارگاه میان سربازان و پرسنل پایگاه و همچنین اهالی روستا‌های اطراف پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

او افزود: ۱۵۰۰ ژل ضد عفونی کننده، ۲۰۰ پک بهداشتی شامل ژل ضد عفونی کننده، الکل و دستکش یک بار مصرف تهیه و در روستا‌های اطرف این پایگاه توزیع شده است.
 
میرزایی با اشاره به اینکه ارتش همیشه در بحران های اجتماعی در کنار مردم ایستاده است افزود: پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با استفاده از خودرو های ضد عفونی کننده "ش م ه" اقدام به سم پاشی و ضد عفونی معابر شهرستان گز و برخوار کرده است.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.