سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۰ تن پودر شوینده تقلبی در همدان

سرپرست معاونت بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از کشف ۴۰ تن پودر شوینده تقلبی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داریوش صفاری سرپرست معاونت بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: متخلفان اقدام به عرضه ۴۰ تن پودرتقلبی و شوینده‌های تقلبی در سطح شهر کرده بودند که با هوشیاری بازرسان شناسایی و پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

او از افزایش ۱۰ درصدی پرونده های تشکیل شده برای متخلفان در فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود : میزان بازرسی‌ها برای پیشگیری از بروز تخلف از ۱۲۰ مورد در فروردین سال گذشته به ۴۰۰ مورد در فروردین امسال افزایش یافت .

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان بیان کرد: میزان تخلفات پرونده‌های تشکیل شده نیز از ۱۴۸ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در فروردین ۹۹ رسید که سازمان صنعت، معدن تجارت این استان از نظر حجم ریالی کشفیات رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

صفاری ادامه داد: اقلام آرایشی و بهداشتی، دارو، سیگار، اقلام خوراکی، لاستیک و قطعات یدکی خودرو بیشترین میزان کشفیات را به خود اختصاص دادند و این پرونده‌ها در تعزیرات در دست بررسی هستند.

او گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از اول اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال  ۶ هزار لیتر اتانول تقلبی، یک هزار و ۹۲۰ لیتر شوینده تقلبی و چهارهزار و ۲۶۰ عدد ژل و مواد ضدعفونی کشف کرد .

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: ۱۵ هزار عدد ژل احتکار شده به همراه ۱۴ هزار جفت دستکش لاتکس نیز در این مدت زمان کشف و با نظر مقام قضایی توزیع شد.

صفاری عنوان کرد: علاوه بر کشف اقلام تقلبی و قاچاق، سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان نیز گام‌هایی برداشته و با همکاری ۳۰ واحد تولیدی این استان ۴۱۸ هزار عدد ماسک تولید شد.

او ادامه داد: چهار واحد تولید دستکش نیز در این مدت زمان فعال شدند به گونه‌ای که بازار تقاضا برای دستکش اشباع شده است .

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان  بیان کرد: با نظر معاونت غذا و دارو همدان سه هزار و ۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده ۱۲۰ گرمی، پنج هزار و ۵۰۰ محلول ۶۰ گرمی و ۱۰ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده با حجم بزرگ تولید و بین کارخانه ها، مغاز‌ها و ارگان‌های تولیدی توزیع شد.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.