سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت

فرماندار جوانرود زمان بازگشایی مدارس را ۲۷ اردیبهشت اعلام کرد و گفت : مدارس فقط برای رفع اشکال دانش‌آموزان دایر می‌شود و حضور در این کلاس‌ها اختیاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزارتخانه صورت گرفته بازگشایی مدارس اجباری، اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

او گفت : تا روز شنبه باید بستر‌های آموزشی و بهداشتی لازم برای حضور دانش‌آموزان فراهم شود.

یوسفی افزود: به دنبال بازگشایی مدارس باید مراقبت‌های ویژه صورت گیرد و تاکنون آموزش و پرورش و آموزگاران به ویژه در زمینه شبکه آموزشی «شاد» اقدامات متعددی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

او گفت: برای این مرحله از کار نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و بدون رخداد خاصی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود گفت: بازگشایی مدارس از روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه تا بیست و هفتم خردادماه به معنای رفع اشکال است و مدارس به شکل متداول خود فعالیت نخواهند کرد.

محمود داوودی زاده به فعالیت انجام گرفته برای بهره گیری دانش آموزان جوانرود از شبکه آموزشی شاد اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد دانش آموزان و ۹۷ درصد معلمان این شهرستان به شبکه آموزشی شاد متصل شده اند.

او با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان جوانرود به دلیل محرومیت از امکانات و زیرساخت‌های لازم نتوانسته اند از مزایای شبکه آموزشی شاد بهره‌مند شوند، افزود: ۲۰ میلیون تومان برای تهیه جزوه آموزشی و لوح‌های فشرده برای دانش آموزان محروم این شهرستان هزینه شده است.

داوودی زاده گفت: برای تمام برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دروس آن‌ها در شبکه آموزشی شاد در این شهرستان بارگذاری شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.