سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی گفت: پیگیری تخصیص اعتبارات استانی بازسازی جاده‌های روستایی در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان در نشست شورای ترافیک استان سمنان با تأکید بر لزوم پیگیری برای تصویب و تخصیص اعتبارات استانی برای بازسازی جاده‌های روستایی گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی این استان شناسایی‌شده است.

او با اشاره به‌ضرورت رفع این نقاط برای کاهش سوانح رانندگی در استان سمنان افزود: بهره‌برداری از نظرات کارشناسان و دهیاران در بازسازی جاده‌های روستایی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان بابیان اینکه این امر از دغدغه‌های به‌حق فرمانداری‌های استان است، یادآور شد: همکاری و تعامل ویژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفع این چالش ضروری است.

صمیمیان با تأکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز درراه‌های روستایی استان سمنان گفت: تأمین امنیت درراه‌ها مهم‌ترین مطالبه مردم روستا‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.