سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی‌فر: موانع موجود در روند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را برطرف می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به ظرفیت وزارت ورزش، موانع خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: به دنبال تصمیمی که دولت در سال گذشته اتخاذ کرد و با حمایتی که از مجلس در راستای خصوصی‌سازی ۲ باشگاه پُرهوادار استقلال و پرسپولیس صورت گرفت، در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۹ موضوع واگذاری قطعی این ۲ باشگاه در هیئت واگذاری به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی و با عضویت وزیر دادگستری، من و نمایندگان مختلف بخش خصوصی، اتاق تعاون و بازرگانی و نمایندگان مجلس به تصویب رسید که بر اساس جدول زمان‌بندی، تا نیمه دوم سال جاری همه شرایط و مستندات را فراهم کنیم تا این ۲ باشگاه را بتوانیم وارد بازار سرمایه کنیم.

سلطانی‌فر ادامه داد: ابتدا ۱۰ درصد از سهام این ۲ باشگاه واگذار می‌شود و سپس از پس از کشف قیمت مراحل مخلتف واگذاری بعدی را هم متناسب با زمان انجام می‌دهیم.

او افزود: به صورت مستمر جلسات منظمی را برگزار می‌کنیم و در این جلسات  مدیران عامل، معاونان وزارت ورزش، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، بازار بورس و فرابورس شرکت دارند و روند اقدامات لازم نیز سرعت گرفته است. امروز نیز جلسه هفتگی این جلسه را برگزار کردیم و این جلسات هر هفته ادامه خواهد داشت. در هر هفته، گزاراشات لازم از سوی مدیران عامل باشگاه‌ها و اعضای حقوقی و مالی استقلال و پرسپولیس و اقداماتی که انجام داده‌اند، عنوان می‌شود.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: عزم جدی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود دارد


وزیر ورزش گفت: اگر هم موانعی در این راه وجود دارد، با توجه به ظرفیتی که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، تلاش می‌کنیم به صورت روزانه رصد و برطرف کنیم تا انشاالله به جایی برسیم که در نیمه دوم سال، بحث واگذاری استقلال وپرسپولیس انجام شود، چرا که به نفع ورزش ایران خواهد بود.

انتهای پیام/   

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.