سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبری حوادث در گلستان:

از دستگیری سارقان حرفه‌ای در علی آباد و گنبدکاووس تا دستگیری باند حرفه‌ای در گرگان

در بسته خبری امروز (چهارشنبه) ۲۴ اردیبهشت ماه به مهمترین حوادث رخ داده در استان گلستان پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته خبری امروز (۲۴ اردیبهشت) تعدادی از حوادث استان را مرور می‌کنیم.


دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در علی آباد کتول


سرهنگ سعید دادگر، فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در علی آباد کتول شناسایی سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی در مناطق جرم خیز، به سرنخ‌هایی از سارقان سابقه دار رسیده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دادگر ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به ۴۰ فقره سرقت کابل برق در علی آباد کتول اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی، گفت: گلستان محل امنی برای جولان سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت نیست و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.


اعتراف سارقان به ۱۰۱ فقره سرقت


سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت درگنبد کاووس شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از یک سری تحقیقات تخصصی و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته به سرنخ‌هایی از سارقان رسیده و سرانجام با اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

سرهنگ دادگر گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هر ۳ متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس و پس از ارائه مستندات موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به ۱۰۱ فقره انواع سرقت در گنبد کاووس اقرار کردند.


باند ۳ نفره سارقان در گرگان به دام پلیس افتاد


سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: به دنبال سرقت‌های سریالی در گرگان مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان گرگان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت و تجمیع گزارش از مال باختگان به سرنخ‌هایی از یک باند سرقت دست یافتند.

او افزود: در نهایت با اقدامات پلیسی و استفاده از تصاویر دوربین‌های مدار بسته، سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در یکی از محلات گرگان دستگیر شدند.

دادگر گفت: این باند سه نفره متشکل از دو خانم و یک آقا بود که از تهران برای سرقت به گرگان وارد شده بودند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: این باند سه نفره به همراه هم دستشان در مخفیگاه، امروز دستگیر و به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
 
او بیان کرد: یک دستگاه خودروی پراید سرقتی کشف، ۱۰ دستگاه پنل آیفون تصویری، هشت جفت کفش، قطعات موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و ... از محل مخفیگاه این سارقان کشف شد.

انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.