سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین

با اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین توزیع ۲۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده اند انجام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پاسدار مرادعلی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : ارزش بسته‌های غذایی توزیع شده ۷۵ میلیون تومان است که با حمایت خیران در این شهرستان اجرا شد.

او با تاکید بر اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ۱ مرحله دیگر از رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود که در این راه نیازمند یاری خیران و کمک‌های مردم نوع دوست هستیم گفت : نیرو‌های سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم و همچنین بیماران و ضدعفونی و گند زدایی خیابان‌ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیر گذار هستند.

تاتار فرماندار قصرشیرین با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سپاه وتمامی دستگاه‌های خدمات رسان گفت: سپاه در همه بحران‌ها پیشرو خدمت رسانی به مردم و نظام بوده است.

او افزود: نیرو‌های سپاه در هر شرایطی که مردم نیاز به کمک دارد خدمت گذاری می‌کنند و در زلزله سال‌های گذشته، سیل و دیگر بحران‌ها خط مقدم خدمتگذاری هستند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.