سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی عامل اصلی مشکلات زیست محیطی در شهرستان آذرشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آذرشهر گفت: کوتاهی و یا بی مسئولیتی برخی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موجب تشدید و بروز آلودگی و مشکلات زیست محیطی در سطح شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آذرشهر در جلسه کارگروه مدیریت پسماند و رفع مخاطرات زیست محیطی شهرستان آذرشهر گفت: برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در انجام مسئولیت‌های اداری خود شانه خالی میکنند و این موضوع موجب بروز مشکلات متعدد برای شهروندان می‌شود.

 امراهی گفت: کوتاهی و یا بی مسئولیتی برخی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موجب تشدید و بروز آلودگی و مشکلات زیست محیطی در سطح شهرستان شده است.

او گفت: همه ما در صیانت از محیط زیست در قبال آیندگان مسئول هستیم و حفاظت از محیط زیست و بهداشت محیط باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باشد و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

الهیاری فرماندار آذرشهر نیز در این جلسه گفت: نبود تصفیه خانه و شبکه جمع اوری فاضلاب بزرگترین معضل زیست محیطی شهرستان هست و به همین خاطر مشکلات زیست محیطی بسیاری را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

الهیاری افزود: بخاطر نبود شبکه فاضلاب، مشکلات متعدد بهداشتی و زیست محیطی در سطح شهرستان، مخصوصا در مناطق مسکن مهر شهر‌های گوگان، ممقان و آذرشهر بوجود آمده و حل این مشکلات مستلزم اهتمام جدی دستگاه‌های متولی  هست.

فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: دستگاه‌های کم کار در بحث محیط زیست، به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.