سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد/ دهمرده: از فدراسیون کشتی انتظار حمایت داریم

نبی دهمرده به عنوان رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: انتخابات هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و در نهایت آقای نبی دهمرده با ۱۲ رأی به عنوان رئیس جدید هیأت کشتی این استان انتخاب شد.

عسگری در مورد تعیین تکلیف دیگر هیأت‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند تصریح کرد: به دلیل شرایط کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعیین تکلیف هیأت‌های کشتی با سرپرست کمی به تأخیر افتاد که خوشبختانه امروز توانستیم انتخابات هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان را برگزار کنیم.

وی افزود: هیأت‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کرمان، لرستان، گیلان، مرکزی و مازندران با سرپرست اداره می‌شوند که فدراسیون درنظر دارد درصورت فراهم شدن شرایط در اسرع وقت نسبت به برگزاری انتخابات این هیأت‌ها نیز اقدام کند.


بیشتر بخوانید: حاجی زاده: عاشق کشتی مازندران هستم/ درانتخاب مربیان تیم ملی نباید باندبازی شود!


نبی دهمرده پس از انتصاب به عنوان رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های خوبی را برای کشتی استان سیستان و بلوچستان در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که امروز به عنوان رئیس هیأت کشتی استان انتخاب شدم و اولین حرکت ما پس از برطرف شدن مشکلات ناشی از ویروس کرونا اجرای برنامه‌های کوتاه مدت است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های کوتاه مدت ما بررسی امکانات و تجهیز سالن‌های کشتی، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری در استان و پیگیری کار‌های اداری و اجرایی است.

دهمرده با اعلام اینکه دو سال به عنوان اسپانسر از کشتی سیستان و بلوچستان حمایت کرده است تصریح کرد: بعنوان یک کارآفرین، این کار را ادامه داده و نیمی از هزینه‌های هیأت کشتی را تقبل خواهم کرد. البته دوستانی نیز دارم که علاقمند به حمایت از کشتی استان هستند و امیدوارم که بتوانند کمک خوبی را به کشتی این استان محروم انجام دهند.

وی در مورد وضعیت کشتی استان سیستان و بلوچستان گفت: ما نیاز‌های مبرمی در بحث آموزش، فنی، اعزام‌ها و اردو‌ها داریم. سیستان و بلوچستان استان محرومی است و کشتی گیرانی که از این استان به اردو‌های تیم‌های ملی می‌رسند با تلاش و سختی این کار را انجام می‌دهند. از فدراسیون کشتی می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای به کشتی ما داشته باشد و فرصت‌های بیشتری را به نمایندگان ما بدهد.

دهمرده گفت: به دنبال تعامل هرچه بیشتر و همکاری با فدراسیون کشتی هستیم و در این راستا قصد داریم حداقل یک اردوی تیم‌های ملی کشتی را با نظر فدراسیون در استان سیستان و بلوچستان میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: منطقه آزاد چابهار امکانات و پتانسیل خوبی برای انجام این کار دارد و قصد ما حمایت از فدراسیون و کشتی کشور است.
رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: قصد داریم لیگ استانی را راه اندازی کنیم و این مسابقات با توجه به پتانسیل ما در رده‌های سنی که موفق‌تر بودیم برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در پایان هرسال مجمع عمومی هیأت استان را برگزار می‌کنیم و برنامه‌ها و اعتبارات مالی خود را برای سال آینده تنظیم و تصویب می‌کنیم. در نظر داریم این برنامه‌ها را پیش از اجرا به فدراسیون کشتی نیز ارائه دهیم تا از نظرات کارشناسی آن‌ها نیز بهره ببریم و بتوانیم طبق تقویم فدراسیون کشتی، کار‌ها را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: اتحادیه جهانی برترین کشتی گیران تاریخ ایران را معرفی کرد/ تختی، سوریان، موحد، خادم و یزدانی اول تا پنجم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.