سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: متأسفانه برخی از دوستان بجای آنکه ایرادات چرخه انتخابی را در جلسه بیان کنند جلوی دوربین صحبت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا لرستانی پس از نشست با مسئولان فدراسیون کشتی در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: طبق جلساتی که گویا با بسیاری از قهرمان جهان و المپیک در خصوص مسابقات انتخابی برگزار شده، من هم در جلسه‌ای به اتفاق آقایان محمد حسن محبی، علی اشکانی و مسئولین انیستیتو شرکت کردم و در این باره بحث شد، چرخه انتخابی را به صورت کامل توضیح دادند، بسیار منطقی و عالی نوشته شده، برخی دوستان گفتند نیاز بیشتر به بررسی وجود دارد، ولی درخصوص ایراد‌های وارد به چرخه صحبت نمی‌کنند. دوستان اگر واقعا دلسوز هستند، ایرادات را داخل جلسه بیان کنند نه بیرون از جلسه روبروی دوربین بگویند باید روی چرخه کار شود. مهم این است که بگویند کجای چرخه دچار ایراد است که نیاز به بررسی دارد. فکر می‌کنم انیستیتو و فدراسیون زحمت بسیاری برای تدوین این طرح کشیده اند و بسیار طرح خوبی است و امیدوارم برای نخستین بار ما قانونمند شویم و قانون را پیاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق انتخابی هستید، گفت: صد درصد، شخصا شش سال بار‌ها و بارها، از بی قانونی در کشتی ضربه خوردم. ستاره مسابقات شدم بدون اینکه یک امتیاز به کسی بدهم، اما مرا به مسابقات آسیایی نبردند، این یعنی بی قانونی. به همین دلیل من از چرخه انتخابی و قانون آن استقبال می‌کنم. چرا باید یک جوان زحمت بکشد، تلاش کند موفق شود، اما به او بگویند نه، دوست داریم فلانی به مسابقات برود. این عین بی قانونی است. وقتی طرح پیاده شود همه چیز قانونمند می‌شود به همین دلیل فکر می‌کنم طرح خوبی است.


بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم دبیر به سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد/ محمدی به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنم

دبیر: دیکتاتور نیستم/ در کشتی با کسی تعارف ندارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار