سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری رمال و دعا نویس در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، فردی را که با رمالی و فالگیری اقدام به سر کیسه کردن افراد ساده لوح کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان، گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گویی در سطح شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیق خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد به رواج خرافه گویی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می‌کند.

سرهنگ حناساب ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و غیره اعتراف و به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان کرد: شهروندان توجه داشته باشند افراد رمال هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و هدف آن‌ها کسب درآمد بوده و نیز زمینه ساز مشکلات و گرفتاری‌های دیگر برای خانواده‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.