مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از توقیف اتوبوس حامل سوخت قاچاق تا کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ایستگاه شهید مدنی مهریزبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ سیدعلی آسیای رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه، اتوبوس مسافربری را با ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس راه یزد_کرمان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را که از یزد عازم زاهدان بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.

سرهنگ آسیایی  ادامه داد: در بازرسی انجام شده ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و به همین منظور خودرو توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی شد.

رمال کلاهبردار در یزد دستگیرشد

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد  از دستگیری متهمی خبر داد که در منزل خود اقدام به رمالی و دعانویسی برای شهروندان می‌کرد.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از محلات شهر یزد با رمالی و سو استفاده از فن بیان قوی و این که از آینده خبر دارد از مردم کلاهبردای می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رسائی ادامه داد: در ادامه با تکمیل تحقیقات، اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری وی آغاز و با شناسایی محل اختفاء دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

او با اشاره به این که متهم با در اختیار داشتن اطلاعات افراد از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد، افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با بیان این که متاسفانه عده‌ای سودجو از عدم آگاهی برخی افراد، سوء استفاده کرده که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را برای مراجع به همراه دارد، از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات را در این زمینه از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق پرسه زن در شهرستان خاتم

سرهنگ غلامرضاکشوری  فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس، سارقی را که با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در حال پرسه زنی در شهر هرات بود، دستگیر کردند.

او افزود: ماموران پلیس خاتم هنگام گشت زنی در سطح شهر به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و جهت بررسی به راننده موتور سیکلت دستور ایست می‌دهند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: راننده موتورسیکلت بلافاصله پس از متوقف کردن موتور، با به جا گذاشتن آن متواری می‌شود که توسط پلیس خاتم دستگیر و پس از بررسی مدارک هویتی راکب موتورسیکلت نسبت به استعلام از مرکز فوریت‌های پلیسی اقدام کردند که مشخص شد موتورسیکلت موردنظر سرقتی است.

او گفت: بلافاصله ماموران، سارق را به همراه موتورسیکلت سرقتی به اداره پلیس منتقل کردند که متهم به سرقت موتورسیکلت اعتراف و به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان خاتم یادآور شد: سارقان دست به سرقت وسیله نقلیه‌ای می‌زنند که فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت است که لازم است شهروندان توصیه‌های پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت مدنظر قرار دهند.

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ایستگاه شهید مدنی

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل قاچاق مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون ۱۰۰ دستگاه تبلت و ۹۱ عدد ساعت مچی خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص افزود: متهم که این محموله قاچاق را از بندرعباس به مقصد تهران بارگیری کرده بود به مقامات قضائی، معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.