سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ماسک بهداشتی در اداره بهزیستی لالی

رئیس اداره بهزیستی لالی گفت: در اداره بهزیستی این شهرستان علاوه بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و سبد غذایی بین مددجویان، ماسک بهداشتی نیز تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمزه هزاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان لالی گفت: امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، سید احمدی امام جمعه این شهرستان از اداره بهزیستی بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان تهیه و توزیع مواد غذایی و اقلام بهداشتی و تولید ماسک در این اداره قرار گرفت.

او ابا اشاره به بازدید امام جمعه شهرستان لالی، از همه واحد‌های توانبخشی و مددکاری اجتماعی بیان داشت: در اداره بهزیستی این شهرستان، علاوه بر تهیه و توزیع سبد موادغذایی و اقلام بهداشتی بین مددجویان به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس، ماسک بهداشتی و با کیفیت و تحت نظارت کارشناسان مرکز بهداشت لالی در حال انجام است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، با توجه به افزایش مصرف ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست و محیط، بازار‌ها با کمبود این اقلام مواجه شدند که با همت گروه‌های جهادی، کارگاه‌هایی برای تولید ماسک و دستکش در مناطق مختلف و شهرستان‌های استان خوزستان راه اندازی شد و کمبود در بازار به حداقل رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.